Tilmeld dig senior- og veteranhold

I udendørssæsonen er der følgende muligheder for at komme til at spille på senior- eller veteranhold i RTK

• 1.-3. hold herrer = 4 singler og 2 doubler
  • 1.-2. hold damer = 4 singler og 2 doubler
  • Veteran 40+mix (2 damer og 4-6 herrer) = 3 herresingler (HS), 1 damesingle (DS), 1 damedouble, 2 herredoubler (HD) og 1 mixdouble (MD)
  • Veteran 50+mix (2 damer og 4-6 herrer) = 3 herresingler (HS), 1 damesingle (DS), 1 damedouble 2 herredoubler (HD) og 1 mixdouble (MD)
  • Golden Age
  • Motionisthold
  • Padelhold

Tilmeldingsfrist xx. marts.

Tilmeld dig her

Der bliver kun oprettet hold, hvis der er spillere nok inklusiv reserver – og at der melder sig holdkaptajner.

Hvis du ønsker at komme i betragtning til 1.-3. hold herrer og 1.-2. hold damer og ikke i forvejen er en del af seniortruppen, skal du tage kontakt til Carsten Højerslev på klubchef@roskildetennisklub.dk eller 2366 8838..

Spillerne på de enkelte hold skal hjælpe med praktiske opgaver i forbindelse med holdkampene (koordinere kørsel, forplejning, indberette resultater og lignende), så alle opgaver ikke ligger på holdkaptajnerne.

Der bliver kun oprettet hold, hvis der er spillere nok – inklusiv reserver.

Seniorholdene bliver som nævnt styret af klubchefen og den holdturneringsansvarlige i bestyrelsen. På disse hold bliver der imidlertid også udpeget holdkaptajner, ligesom alle spillere på lige fod med som på andre hold skal hjælpe med praktiske opgaver i forbindelse med holdkampene (koordinere kørsel, forplejning, indberette resultater og lignende).

Hvis du er mellem 18 og 25 år, så kan du alene spille 1.-2. hold eller seniorserie.

1.-2. holdene bliver udtaget af klubchefen, så hvis I er flere mellem 18 og 25 år, der kunne tænke jer at spille på hold og som sandsynligvis ikke kommer i betragtning til de bedste seniorhold, så kunne det være en god idé, at I snakkede sammen og dannede et Senior serie hold.