Tirsdags- og torsdagstennis

Kom og spil tirsdag og torsdag formiddag året rundt

Målgruppe: Alle motionister, der har fri tirsdag og torsdag formiddag

Tirsdags- og torsdagstennis er motionist formiddagstennis, som afvikles både indendørs og udendørs næsten alle dage i løbet af året.

Både tirsdag og torsdag kommer der på grund af tidspunktet flest ældre, men både tirsdags- og torsdagstennis er for alle, så har du tid, er du velkommen.

Der er en tendens til, at der til torsdagstennis er lidt stærkere spillere, end til tirsdagstennis, men der er også mange gengangere.

• Tirsdagstennis

Tirsdagstennis spilles indendørs i Darup hallen 3/10 – 7/5 på alle fire baner fra 9-12

Målgruppe: For alle senior motionist medlemmer, som har lyst at spille tirsdag formiddag.

Om sommeren spilles på Dr. Sofies Vej. Om vinteren i Darup Hallen.

Se beskrivelse af hhv. tirsdagstennis og torsdagstennis (vinter og sommer) nedenfor:

• Tirsdagstennis starter i Darup hallen den 3. oktober. Tirsdagstennis er åbent for alle medlemmer.
    • Vi spiller double i runder á en halv time.
    • Man kan komme og gå, som man vil.
    • Spillet følger nedenstående spilleplan.
    • Alle spillere, der møder op, betaler 40 kr. via Mobile Pay til 51354675.
    • Husk indendørs sko.
    • Evt. spørgsmål til Jørgen Ulrich, 51354675.

I udendørssæsonen, 14/5 – 26/9, betaler spillerne ikke noget.

Kontaktperson er Jørgen Ulrich, tlf. 51 35 46 75, mail: ulrichjrgen@gmail.com.

Tirsdagstennis spilleplan vinter 2023-24

• Torsdagstennis