Kære jer juniorspillere i Roskilde Tennis Klub, der her i august 2017 har fået en mail fra mig omkring træningstidspunkter.

Her skal I skrive jeres navn og kontaktoplysninger, og for hver dag skrive, hvornår I tidligst kan være i hallen til træning.

Det er meget vigtigt, at I skriver det tidligste tidspunkt, I kan være i hallen – altså uden hvile- og spisetid derhjemme først. Hvis vi skal have træningsplanen til at hænge sammen og sikre, at I får et rigtigt godt træningstilbud, så skal I kunne komme i hallen hurtigst muligt. Der er rigtig mange andre, der også skal have træning, men ikke lige så intenst som jer, derfor gælder det om at få jer så tidligt i gang om eftermiddagen som overhovedet muligt.

Jer indsamler så oplysningerne og laver en træningsplan for jer ud fra de meldinger, der er kommet. Dette udelukker ikke, at I kan blive placeret på træning, der ligger senere, og I får jo heller ikke træning hver eneste dag, men vi skal have så mange muligheder på bordet som muligt.

Hilsen

Sisse

Herunder skriver du dit navn og hvornår du kan være i hallen hver dag:

Du skal også skrive, hvor mange gange du vil træne, hvis du selv kunne bestemme. Det er ikke sikkert, du får dit ønske opfyldt, men så ved jeg, hvor dit ambitionsniveau er og sætter dig ikke på flere gange, end du selv vil.

Hvis der er en dag, hvor du slet ikke kan træne, så udfyld feltet med et % eller skriv (kan ikke) – det er dog vigtigt, at du noterer så mange dage som muligt, for ellers er det svært at få en samlet plan til at gå op.