Herunder kan du se, hvem du skal kontakte i en række situationer. Vi er en klub, der hovedsagelig baserer sig på frivillig arbejdskraft, så kontakt os fortrinsvis på mail. Også vores få ansatte har brug for at holde fri en gang imellem, så også for dem er det bedst, hvis de fleste henvendelser kommer på mail, som de kan svare på inden for deres arbejdstid. Men er der et her-og-nu problem, så er telefonkontakt også mulig. Se spørgsmål og svar herunder:

Hallen og baner

  • Hvis jeg ikke kan komme ind i hallen?
    • Tjek først, om du logger dig ind på den rigtige måde: Du skal trykke dit medlemsnummer efterfulgt af din pinkode lige efter hinanden og tryk så på OK. Bemærk at du IKKE skal trykke OK efter både medlemsnummer og OK. Sådan var det tidligere. Nu skal du KUN trykke OK til sidst.
    • Hvis du stadig ikke kan komme ind, så vent på andre spillere eller ring på klokken, så dem, der ER inde i hallen, kan lukke dig ind. Klokken ringer inde i fælleslokalet ”Sporvognen” – efterfølgende skal du så kontakte RTK’s bogholder, for så er der sikkert et eller andet galt med dit nummer eller pinkode. Det kan også skyldes, at du har ubetalt kontingent eller vi har begået en fejl
    • Er det umuligt at komme ind i hallen, så kan I kontakte RTK’s banemand eller klubchef. Det er desværre ikke sikkert, at problemet kan løses på stedet, for vi har ikke en døgntilkalde-ordning. Hvis det ender med, at problemet ikke bliver løst til den booking, du har, så kan du få timen refunderet ved kontakt til RTK’s bogholder
  • Hvis lyset i hallen ikke tænder?
    • Tjek først, om du har booket den rigtige time. Det kan du gøre ved bookingcomputeren til højre lige inden for indgangsdøren. Log ind med dit medlemsnummer og pinkode. Du kan også tjekke på RTK-computeren i fællesrummet “Sporvognen”
    • Hvis bookingen er korrekt, og lyset alligevel ikke tænder, så kontakt RTK’s banemand eller klubchef. Det er desværre ikke sikkert, at problemet kan løses på stedet, for vi har ikke en døgntilkalde-ordning. Hvis det ender med, at problemet ikke bliver løst til den booking, du har, så kan du få timen refunderet ved kontakt til RTK’s bogholder
  • Hvordan får jeg pengene tilbage, hvis jeg aflyser en booket time i hallen?
    • Pengene bliver automatisk sat ind på din bookingkonto, så du har disse pengene stående til næste booking. Du kan også tage kontakt til bogholderen for at få pengene udbetalt, men for at undgå for stor administration beder vi om, at du kun gør det, hvis det drejer sig om større beløb eller hvis du har meldt dig ud
    • Hvis det er en kontrakttime, så bliver beløbet tilbageført til det medlem, der på gruppens vegne står som kontaktperson for kontrakttimen
  • Hvis jeg vil ind i motionsrummet i hallen?
    • Send en mail til RTK’s klubchef. Vi har en kode på døren af hensyn til sikkerheden, så børn ikke går derind og kommer til skade med de tunge vægte. Sørg for at bede om koden til døren i god tid, inden du skal bruge den, så du slipper for at skulle forstyrre klubmedarbejderen uden for almindelig arbejdstid
  • Hvis jeg som arrangør har brug for ekstra timer med lys på banerne i hallen ved en turnering eller anden aktivitet i hallen?
    • Turneringsarrangører og holdkaptajner kan normalt forlænge lystændingstiden. De bør have fået proceduren at vide, men står du som arrangør og ikke kender proceduren, så kan du kontakte RTK’s banemand. Han har dog ikke døgnvagt, så hvis du ikke kan få fat i ham, så kan du og dine medspillere booke de ekstra baner, I har brug for, via jeres eget Dankort – og så få pengene tilbage efterfølgende via kontakt til RTK’s bogholder.
  • Hvis jeg skal ind i det lille klubhus på Dronning Sofies Vej eller klubhuset ved udendørs banerne i Darup og ikke kender koden?
    • Koden er udleveret til alle holdkaptajner, bestyrelse, ansatte og udvalg. Vi udleverer normalt ikke koden til andre, men hvis nogle af disse eller banemanden kender dig, så kan du kontakte en af dem
  • Hvis jeg har forslag til forbedringer af anlæg eller baner?
  • Hvis toilettet er stoppet eller noget andet ikke virker?
  • Hvis bookingcomputeren ikke virker?
    • Kontakt klubchefen på sms eller mail. Er det en hastesag, kan du også ringe til ham
  • Hvis klub-pc’en ikke virker?
    • Kontakt klubchefen på sms eller mail, som så vil tage sig af sagen inden for almindelig arbejdstid
  • Hvis drikkeautomaten er tom eller ikke virker?
    • Læg en seddel i postkassen enten i hallen eller på Dronning Sofies Vej. Du kan også sende en sms til banemanden. RTK’s banemand er normalt ofte på anlægget og holder øje med indholdet af automaten

Dit medlemskab

  • Hvis jeg har spørgsmål om mit medlemskab?
    • Kontakt bogholderen, der holder styr på dit kontingent, dine banebookinger, øvrige betalinger, hvilken medlemstype du er og dine login- og kontaktoplysninger
  • Hvis jeg ikke kan huske mit medlemsnummer eller min kode?

Aktiviteter, spil og træning

  • Hvis jeg har generelle spørgsmål om klubben?
  • Hvis jeg har spørgsmål til en aktivitet?
    • Kontakt den konkrete arrangør. Normalt står der navn og kontaktoplysninger ud for den enkelte aktivitet. Hvis der kun står navn uden kontaktoplysninger, så login i bookingsystemet. Her kan du finde en medlemsliste, hvor du kan søge på navn og dermed normalt finde mailadresse og telefonnummer
    • Du kan også kontakte RTK’s klubchef
    • Endelig er der mulighed for at kontakte klubbens aktivitetsansvarlige (på siden kan du også se de ansvarlige for de faste aktiviteter)
  • Hvis jeg gerne selv vil stå for en aktivitet?
    • Kontakt den aktivitetsansvarlige – vi er en klub, hvor rigtig mange aktiviteter opstår ved, at medlemmer selv tager initiativ, så du skal være meget velkommen
  • Hvis jeg har spørgsmål om klubbens træning?
  • Hvis jeg som voksen mangler nogen at spille med?
    • Kontakt klubchefen – er du holdspiller, kan du også kontakte seniorudvalget.
  • Hvis jeg som barn eller ung under 18 år mangler nogen at spille med?

Nye i RTK

  • Hvis jeg har generelle spørgsmål om klubben, træning og lignende?

Øvrige

  • Hvis jeg har en regning, der skal refunderes af klubben?
    • Send din kvittering for betaling til RTK’s bogholder. Skriv tydeligt navn, adresse, telefonnummer og gerne medlemsnummer + registrerings- og kontonummer på den konto, pengene skal overføres til. Det er også vigtigt, at du skriver, hvad pengene er blevet betalt til. Husk på forhånd at få godkendelse til udgiften fra det berørte udvalg

Har du forslag til andre spørgsmål og svar, der skal på listen, så kontakt webgruppen@roskildetennisklub.dk.