Så er der oprettet en masse holdtræning, tematræninger og træninger med kun to personer på banen ad gangen. Tilmelding foregår “først til mølle” – du skal have dit dankort parat, da du tilmelder dig og betaler samtidig.

Log ind i bookingsystemet. Klik på “Forsiden” og derefter “Tilmelding til træning”.

Længere nede får du et overblik over tilbuddene. Rigtig mange har tilmeldt sig træning fast en gang om ugen – og nu er træningsplanen blevet justeret efter de indmeldinger, der er kommet siden første version, der blev offentliggjort omkring påske.

Her finder du siden med træningsplanen. Bemærk, at første udendørs træningsdag er torsdag den 2. maj.

 

Holdtræning om morgenen – med tilmelding fra gang til gang:

  • Tirsdag kl. 7-8: To pladser for stærke motionister
  • Torsdag kl. 7-8: To pladser for stærke motionister

Morgenholdtræningen er med Kim Sverbæk om tirsdagen og med Sisse Folmø om torsdagen.

 

2’er træning:

  • Tirsdag kl. 8-9 på Dr. Sofies Vej
  • Tirsdag kl. 20-21 i Darup
  • Onsdag kl. 20-21 på Dr. Sofies Vej
  • Torsdag kl. 20-21 på Dr. Sofies vej

Man kan melde sig individuelt og selv være med til at bestemme, hvad der skal trænes i. Træningen gennemføres kun, hvis der er to tilmeldte. De to behøver ikke at have samme spillestyrke, da der så er kurveøvelser, og de behøver heller ikke blive trænet i det samme. En rigtig god træningsform for dig, der konkret vil forbedre dig på én bestemt ting.

2’er træningerne er som udgangspunkt med Kim Sverbæk.

 

Tematræninger – med fire deltagere:

  • Torsdag 2. maj kl. 20-21: Få sikkerhed i dine grundslag – for nye. Du skal kunne bevæge dig
  • Torsdag 9. maj kl. 20-21: Servetræning
  • Torsdag 16. maj kl. 20-21: Kom til nettet og afgør boldene
  • Torsdag 23. maj kl. 20-21: Styrk din baghånd

Tematræningerne er som udgangspunkt med Sisse Folmø.

 

Morgentræningen fortsætter hele sommersæsonen. Hvor mange af de øvrige træningstyper, der fortsætter, bliver afgjort, når vi finder ud af, hvor mange af majkampagnedeltagerne, der ønsker at fortsætte i RTK og gerne vil have træning.