I det nye system med tilmelding til træning har der vist sig at være en fejl, der har gjort, at nogle medlemmer er blevet opkrævet dobbelt for deres træning. Det problem er vores it-leverandør, Globus Data, ved at løse.

Det var egentlig ikke meningen, at systemet skulle opkræve betaling, når et træningshold var fyldt op og andre medlemmer ville skrive sig på venteliste. Men det var ikke desto mindre, hvad systemet har gjort. Det er en fejl, som der arbejder på at blive rettet.

Fejlen har imidlertid haft nogle ekstra konsekvenser, som vi så også arbejder på at få rettet. Hvis et medlem på venteliste efterfølgende kom på holdet, fordi der blev plads, så blev medlemmet opkrævet pengene én gang til, og når bogholderen så sørgede for at annullere denne ekstra regning, så blev medlemmet helt automatisk pillet af holdet igen og næste person på ventelisten kom på i stedet.

Det har givet nogle uhensigtsmæssigheder, som vi er ved at få rettet.

Vi sørger for, at de for meget opkrævede penge bliver annulleret, og har du nået at betale, så får du sat pengene tilbage på din konto i bookingsystemet, som du så kan bruge, næste gang du booker en bane, tilmelder dig træning eller andre aktiviteter. Vil du gerne have pengene retur, så skriv til bogholder Tina Larsen på bogholder@roskildetennisklub.dk. Skriv også dit reg. nr. og kontonummer.

Kan du se, at du er opkrævet dobbelt, så er du også velkommen til at skrive til Tina. Vent dog til i midten af uge 40, da Globus Data og Tina arbejder på at lokalisere og rette fejlene indtil da.