Begge førstehold spillede i weekenden

RTK’S DAMER I SIKKER 6-0 SEJR MOD KLØVERMARKEN SØNDAG PÅ DRONNING SOFIES VEJ.

På en herlig dag hvor herrerne måtte finde deres ypperste frem havde RTK’s bedste damer en noget nemmere dag på gruset. De fire spillere Mille Elsborg, Amalie Feldskou, Iben Lyme og Katrien Rose Damkjær afgav tilsammen kun 14 partier.

Holdet kan gå på sommerferie med en placering som nummer tre efter Greve og Brøndby, som Roskildes damer begge har tabt til.
Efter sommerferien venter Holbæk og Dragør i de to sidste kampe.

På denne side:
  • Dameholdet

SNUBLENDE TÆT PÅ I NEDERLAG TIL GREVE I TOPKAMPEN FOR RTK’S BEDSTE HERRESPILLERE.
Med et par afbud fra nogle af de bedste spillere var de underdogs mod et Greve hold i vel nok stærkeste opstilling. Men efter singlerne stod det 2-2.

Martin fik ikke rigtig greb om Morten Jaksland og Thor havde det også svært mod Greves Maciej.

Nikolas Groth Arentoft var også på en svær opgave, men vandt 64 61 mod tidligere Roskilde spiller Phi Thanh Vo, og da Jeff efter at have tabt første sæt til Greves Mikkel Bodzioch kom stærkt tilbage og trak længste strå i matchtiebreak med 10-8 sejr, så stod det helt lige 2-2 inden doublerne .

Peter og Jeff havde det svært i 2. doublen og måtte strække våben hvilket betød, at førstedoublen med Martin og Nikolas skulle vinde deres kamp for at fremtvinge Golden Matchtiebreak.

Ved 7-5 føring så det ud til at lykkes, men desværre var marginalerne imod denne gang. Så øv, men sikken en superflot indsats af alle vores spillere. Tak for besøget til Greves spillere og tillykke med sejren.

Stor tak også til alle jer, der kom og heppede, coachede, grillede og hyggede på Dronning Sofies Vej og skabte en god atmosfære for begge holds spillere.

På denne side:
  • Herreholdet