Nyt medlem

Her kan du meld dig ind i klubben og læse om de muligheder, du har som nyt medlem

Du er her:
  • Meld dig ind

Hvis du gerne vil spille tennis i Roskilde, så kan du melde dig ind i Roskilde Tennisklub. Du kan deltage i vores begynderkampagne for seniorer eller komme og prøve at spille på et af vores juniorhold.

Læs mere om dine muligheder som nyt medlem:

Ny senior

Ny junior

Se alle priser

Du melder dig ind i Roskilde Tennis Klub her på siden. Hav dit betalingskort klar, du betaler med det samme. Vi understøtter både dankort og internationale kort.

Du sendes over i Roskilde Tennis Klubs bookingsystem, når du skal melde dig eller dit barn ind som medlem:

Gå til indmeldelse

Du skal skrive alle oplysninger som navn, adresse, fødselsdato, mail og telefon. Vælg selv en kode, du skal bruge sammen med din e-mail.

Fødselsdatoen bestemmer din medlemstype.

Medlemstyper:
    Mini 3-10 år
    Junior 11-18 år
    Ungsenior 19-24 år
    Senior 25 år og opefter

Du kan vælge mellem to typer medlemskab:

• Helårsmedlem – her er du medlem udendørs og indendørs
    • Sommer – her spiller du kun udendørs fra april til oktober og er passivt medlem om vinteren

Uanset hvilket medlemskab man vælger, så opkræves kontingentet kvartalsvis.

Billigste betalingsform er at tilmelde sit Dankort/VISA kort under “login” til automatisk kortbetaling.
    Så er der intet opkrævningsgebyr.

• Sådan kommer du i gang