Ny junior

Hvis du er under 18 år og vil i gang med at spille tennis i RTK, så kan du læse mere om tilmelding og medlemskab herpå siden her:

Nyt medlem

Her kan du også melde dig ind.

Børn i næsten alle aldre kan være medlem af Roskilde Tennis Klub, og der er plads t: il alle uanset spille niveau og ambitioner. Normalt kan man starte som 6-årig, men om sommeren starter vi ofte op med hold for de helt små, 3-6 år. Det informerer vi særskilt om i den enkelte sæson.

Har du lyst til at være med, så se fanen med indmeldelse her på siden.

Når du melder dig ind i RTK, skal du betale et indskud (et engangsbeløb), og du vælger om du vil være sommermedlem, vintermedlem eller både sommer- og vintermedlem. Med sommerkontingentet kan du spille så meget du har lyst til på udendørsbanerne på Dr. Sofies vej og ved Roskilde Idrætscenter i Darup, når blot du booker en bane først. Vinterkontingentet er lavere end sommerkontingentet, til gengæld skal du betale et beløb hver gang du booker en bane i RTK-hallen.

Du skal også betale særskilt for træning. Der er juniortræning på hverdage fra kl. 14-18 samt evt. i weekenden. Om sommeren er der træning i ca. 13 uger (maj, juni og august) og om vinteren i ca. 25 uger (oktober til april). Man tilmelder sig træning via hjemmesiden 4-6 uger før sæsonstart. Alle der ønsker træning, tilstræbes at få tilbudt minimum en time om ugen. Træning betales ud over kontingentet.

Ud over den almindelige træning, så kan du også deltage i Sommertennisskolen. Sommertennisskolen arrangeres af trænerne, og afholdes over fire dage så vidt muligt i den sidste uge af skoleferien. Tilmelding vil blive opslået på hjemmesiden.

Juniorudvalget afholder diverse arrangementer i både sommer- og vintersæsonen, hvor det sociale er i fokus, da det er sjovere at spille tennis, hvis man kender de andre. Tilmelding vil blive opslået på hjemmesiden.

Har du lyst til at spille kampe på klubbens hold i holdturneringer om sommeren eller individuelle turneringer, så tal med din træner om hvordan du kommer godt i gang.

Kontakt vores junioransvarlige, hvis du vil vide mere

Carsten Højerslev

Klubchef/træner. Kontakt klubchefen, hvis du har spørgsmål til medlemskab, træning, aktiviteter m.v.
På denne side:
  • Meld dig ind

Hvis du vil melde dig ind i Roskilde tennisklub, kan du læse mere om medlemskab og melde dig ind her på siden:

Gå til indmeldelse