Junior

RTK har en stor juniorafdeling med gode trænings- og kampmuligheder

Du er her:

29. april 2024
17. april 2024, kl. 10:00
  • Ny junior

Børn i næsten alle aldre kan være medlem af Roskilde Tennis Klub, og der er plads til alle uanset spille niveau og ambitioner.

Normalt kan man starte som 6-årig, men om sommeren starter vi ofte op med hold for de helt små, 3-6 år.

Meld dig ind

Når du melder dig ind i RTK, skal du betale et indskud (et engangsbeløb), og du vælger om du vil være sommermedlem, vintermedlem eller både sommer- og vintermedlem.

Med sommerkontingentet kan du spille så meget du har lyst til på udendørsbanerne på Dr. Sofies vej og ved Roskilde Idrætscenter i Darup, når blot du booker en bane først.

Vinterkontingentet er lavere end sommerkontingentet, til gengæld skal du betale et beløb hver gang du booker en bane i RTK-hallen.

Se alle priserne

Meld dig ind

Træning

Du skal betale særskilt for træning. Der er juniortræning på hverdage fra kl. 14-18 samt evt. i weekenden.

Om sommeren er der træning i ca. 13 uger (maj, juni og august) og om vinteren i ca. 25 uger (oktober til april). Man tilmelder sig træning via hjemmesiden 4-6 uger før sæsonstart. Træning betales ud over kontingentet.

Se priserne på junior/ung-seniortræning:

Tilmeld dig junior/ungseniortræning sommer 2024

Tilmeldingsfrist 31. marts 2024.

Priserne på junior/ung-seniortræning sommer 2024:

Antal ugentlige træningstimer.

1 time:  875 kr.
    2 timer:  1625 kr.
    3 timer:  2350 kr.
    4 timer:  3000 kr.
    5 timer:  3750 kr.
    6 timer: 4450 kr.
    7/7+ timer: 5000 kr.

Sommersæsonen løber fra maj til september. Vi holder fri i skolernes sommerferie.

Ud over den almindelige træning, så kan du også deltage i Sommertennisskolen. Sommertennisskolen arrangeres af trænerne, og afholdes over fire dage så vidt muligt i den sidste uge af skoleferien.

Juniorudvalget afholder diverse arrangementer i både sommer- og vintersæsonen, hvor det sociale er i fokus, da det er sjovere at spille tennis, hvis man kender de andre.

Har du lyst til at spille kampe på klubbens hold i holdturneringer om sommeren eller individuelle turneringer, så tal med din træner om hvordan du kommer godt i gang.

• Junioraktiviteter
  • Juniortræning