Elitepolitik i RTK

RTK stiller løbende med både junior- og seniorhold i eliterækkerne…..

• Elitepolitik

Roskilde Tennis Klub er en klub, der gerne vil tilbyde alle spillere et spille- og træningstilbud, der passer til den enkeltes niveau og ambitioner.

Vi vil gerne tilskynde vores spillere til at komme ud og spille turneringer og deltage i holdkampe. Klubben hjælper derfor de spillere, der yder lidt ekstra. Hjælpen består bl.a. af:

• Klubben betaler licens til Dansk Tennis Forbund (et licensnummer er obligatorisk både til holdturnering og individuelle turneringer)
    • Klubben giver tilskud, når spillerne er ude og spille turneringer (se under “Refusion af gebyr) – enkelte turneringer betaler RTK endda 100 %
    • Ekstra træning op til særlig vigtige holdkampe og større turneringer – afgøres fra gang til gang
    • Gradueret betaling for træning for 1.-3. holdenes spillere
    • Coaching ved udvalgte holdkampe og enkelte kampe i SM, DM og evt. andre større turneringer. Som hovedregel er der ikke coach fra klubben med ude til turnerings- og holdkampe, men trænerne bestræber sig på at se turneringsaktive spillere i kamp mindst en gang pr. sæson. Der bliver taget stilling til coaching fra turnering til turnering
    • Betaling for holddeltagelse
    • Forplejning til holdkampe
    • Spilletøj til holdkampe for de bedste seniorhold (afhængig af den til enhver tid gældende tøj- og sponsoraftale)
  • Det forventer vi af dig