Sponsorer i RTK

Roskilde Tennisklub er i rivende udvikling – derfor har vi brug for dig som sponsor.

Roskilde Tennisklub er blandt de 10 største klubber i Danmark med ca. 1000 medlemmer. Det er en klub som er i rivende udvikling. Planerne rummer bl.a. udvidelse af eksisterende hal i Darup og etablering af Padel-center.

Klubben har mange unge elitespillere som bruger det meste af deres fritid i klubben. Klubben har brug for støtte til forsat udvikling af spillerne som fx støtte til træningslejre i udlandet.

Klubben har også en stor og meget aktiv motionistafdeling hvor du som sponsor kan være med til at støtte ved fx. præmiegaver til klubbens mange interne turneringer.

Vi håber, at du vil være med til at støtte ovenstående og meget mere så vores over 100 år gamle tennisklub kan forsætte den rivende udvikling.

Sponsorpakke

• 3 skilte (1,5×1,5m) på udendørsbanerne på Dr. Sofies Vej, Darup og i RTK-hallen i Darup
  • Logo og link på RTK´s hjemmeside
  • Logo i klubbens nyhedsbreve
  • 8.000 kr./år. + ca. 6.500 kr. for 3 skilte inkl. tryk

Individuelle sponsorater
Kontakt os for en individuel løsning eller hvis du har spørgsmål til sponsorater.

Det med småt
Et sponsorat løber, hvis ikke andet er aftalt i 12 måneder, og fornys automatisk. Sponsoratet følger kalenderåret. Ved igangsætning i løbet af året aftales prisen for den periode der er tilbage i året. Opsigelse skal ske skriftligt senest 1 måned før udløb.
Roskilde Tennisklub har aftale med skilteproducent og sørger for at skiltene bliver produceret og hængt op.

Sponsorudvalget i Roskilde Tennis Klub

Kontakt sponsorudvalget

Andreas Storgaard Andersen

Bestyrelsesmedlem med særligt ansvar for aktiviteter for juniorer. Formand for juniorudvalget.

Peter Sigdal

Næstformand med særligt ansvar for elite og sponsorer.