Forrygende finaledag med guld- og sølvregn

Til Sjællandsmesterskaberne lørdag har en masse RTK juniorer og seniorer været i aktion. En del RTK-spillere havde dygtigt spillet sig gennem til finaledagen lørdag. Her blev det endda til en del virkelig flotte sejre.

Kæmpestort tillykke til vores juniorer med deres flotte resultater:
U10 Noah Rasmussen SØLV.
U10 Oscar Lykke Christensen GULD.
U14 kat 1 pigesingle Kamille Thomsen GULD.
U14 kat 1 pigedouble Kamille Thomsen med makker Nikolina Varenica Nojinovic fra HRT GULD.
U16 kat 1 drengesingle Nikolas Arentoft GULD.
U18 kat 2 drengesingle Mathias Præstholm GULD.
I den lavere herresingle seniorrække B blev det til en sølvmedalje for veteranerne Kurt Jensen og Carsten Højerslev.

Der ud over var endnu flere meget tæt på at nå finalerne. F.eks. var begge U16 drengedoubler i semifinalen, men tabte begge meget tætte kampe i matchtiebreak sent fredag aften og en velspillende Jesper Grønkjær tabte i semi 9-11 i matchtiebreak til den senere sjællandsmester, som senere vandt sin finale sikkert.

Det skal også bemærkes, at RTK havde også flot repræsentation i seniormesterrækkerne, hvor både Jeff Sørensen og Nikolas Groth Arentoft med to sejre hver kvalificerede sig til hovedturneringen.

Fantastisk indsats af alle jer RTK-spillere, der har været med og sat et tydeligt RTK præg på Sjællandsmesterskaberne og kæmpestort tillykke til alle medaljetagere.

Mange tak til Tennis Øst, Thomas Rosenmejer samt ikke mindst Preben og de andre turneringsledere, som i døgndrift sørger for afviklingen af de virkelig mange kampe til turneringen.

Det er med stolthed, at RTK siger tak for de skønne tennisoplevelser sammen i denne omgang gang og ser frem mod UM ifm. med påsken 2024.

• De mange deltagere og vindere