Invitation til pickleball intro onsdag d. 21. juni, kl. 19-21

Kom og prøv pickleball på onsdag. Tilmeld dig her på siden.

Pickleball er en meget poulær sportsgren i USA med knap 9 millioner udøvere og mange tennisklubber/faciliteter har også pickleball som sportsgren med baner side om side med tennisbanerne. I danmark kommer pickleball til at blive videreført i et udvalg under Dansk Tennis Forbund.

Det er med kort varsel, men hvis vi skal nå at prøve pickleball inden sommerferien, så er det nu i denne uge for de hurtige. Der vil være lidt intro og så finder vi sammen ud af at få det sjovt med de anderledes bats og bolde. Det er helt gratis med tak til Roskilde Ældre Motion for lån af udstyr og til Roskilde Kongrescenter for at lægge baner til.

Du kan tilmelde dig Pickleball Drop in intro og spil på de udendørs baner ved Roskilde Kongrescenter onsdag d. 21. juni 2023, kl. 19:00 her:

Klik her for at tilmelde

Roskilde Tennisklub