Midtsjællands Cup i Hvalsø

Kom til Midtsjællands Cup i Hvalsø den 24.-25. juni

Hvalsø Tennisklub arrangerer Midtsjælland Cup 2023 i tennis den 24.juni-25.juni. (de 4 grusbaner bagved Hvalsøhallen)

Turneringen er for tennisspillere, der er medlemmer af en tennisklub beliggende i enten Lejre Kommune, Holbæk Kommune, Ringsted Kommune, Roskilde
Kommune eller Sorø Kommune.

Der spilles i følgende rækker:
U16-rækken: Spillere under 16 år kan deltage (Spilles i kategorierne drengesingle og pigesingle)
Senior-rækken: Alle spillere kan deltage (Spilles i kategorierne herresingle og damesingle)
Veteran40-rækken: Alle spillere, der er fyldt 40 år kan deltage (Spilles i kategorierne herredouble og damedouble)
Veteran60-rækken: Alle spillere, der er fyldt 60 år kan deltage (Spilles i kategorierne herredouble og damedouble)

Deltagergebyr:
U-16 rækken (50 kr.), Senior-rækken (100 kr.), Veteran40-rækken (100 kr. pr. par), Veteran60-rækken (100 kr. pr. par)
Eksempel: En spiller deltager i single i seniorrækken og doublerækken i Veteran40-rækken = 150 kr.

Præmier:
Minimum 1+2+3 præmier i alle rækker, samt en klubpræmie til den klub med samlet flest tilmeldte (Hvalsø undtaget).

Præmiesponsorer:
Herslev Bryghus, Kirke Såby Forsamlingshus, Go2fitness Hvalsø, Hvalsø Apotek, Hvalsø Spisehus, Spar Nord Holbæk, Vikingeskibsmuseet, Hvalsø Bio, Sagnlandet,
Røde Port, Strikkelyst, Conditoriet, Cake Creations, Egholm Museum, Hvalsø Savværk, Restaurant Flammen, Running Bagels Hvalsø, ATSE Optik, Josefine Mode,
Kisserup International Trade Roots, Hvalsø Pizza, Lichy’s SkinCare Lounge, Cafe Noova, Sportigan Hvalsø, håber flere er på vej ☺

Praktisk info:
Indledende kampe spilles i puljer, så alle er sikret minimum 2 kampe i turneringen.
For at kunne afvikle en række på en 1 dag uden spillerne bliver fysisk overbelastet, så spilles alle puljekampe / kampe frem til finalerne bare som 1.sæt med
almindelig tiebreak. Finaler spilles bedst af 3.sæt, dog super-tiebreak til 10 i et evt. 3.sæt.
I tilfælde af langvarigt regnvejr, så afvikles turneringen som en skumtennisturnering i Hvalsøhallen.
Hvalsø Tennisklub står for bolde til alle kampe. Gratis kaffe og morgenbrød begge dage ☺

Lørdag den 24.juni: Hvalsø tennisbaner fra kl.9.00 (Program vil være klart mandag den 19. juni)
U16-rækken og Senior-rækken

Søndag den 25.juni: Hvalsø tennisbaner fra kl.9.00 (Program vil være klart mandag den 19. juni)
Veteran40-rækken og Veteran60-rækken

Tilmelding: Senest lørdag den 17. juni

Tilmelding på mail: soren.kofoed@youmail.dk eller sms: 40 42 17 43

Betaling på mobilepay (Søren Kofoed): 40 42 17 43 i forbindelse med tilmeldingen
Husk at skrive navn i forbindelse med indbetaling.

MVH
Søren Kofoed