Ny klubchef i RTK

Bestyrelsen har ansat Carsten Højerslev som klubchef i Roskilde Tennis Klub. Carsten tiltræder den 1. december, hvor I meget gerne må være med til at byde Carsten velkommen i RTK. Det foregår i sporvognen i RTK-Hallen torsdag den 1. december kl. 16.

Med Carsten Højerslev får RTK en engageret, nytænkende, konstruktivt samarbejdende arbejdshest som klubchef, for nu at citere nogle at de indhentede referencer.

En nærmere præsentation kan I få fra Carsten selv, når I i løbet af december vil møde Carsten i RTK-Hallen, hvor hans faste arbejdssted vil være i indendørssæsonen.

Som jeg tidligere har informeret Jer om på RTK’s hjemmeside har vi desværre måtte sige farvel til Jamie Coshan med udgangen af oktober og derefter til Sisse Folmø som stopper som træningschef med udgangen af december. Sisse forsætter dog heldigvis som timelønnet træner i dagtimerne fra 1. januar

I bestyrelsen har vi, og har vi haft, gang i mange ting. Indenfor det sidste trekvart år har vi skiftet bank og skiftet booking- og regnskabssystem. Det har trukket tænder ud. Men det lysner. Bankskiftet er overstået og det administrative arbejde i forhold til booking og regnskab kører nu som det skal. Padelbanerne er ved at være klar, ny hjemmeside er på vej, bestyrelsen er i gang med 360 graders eftersyn af en række områder af RTK’s virksomhed. (Se evt. referater fra bestyrelsens møder på RTK’s hjemmeside).

Vi arbejder på – så hurtigt som muligt – at samles om ny strategi og målsætninger for RTK, som vi vil præsentere for Jer på generalforsamlingen den 8. marts 2023. Og vi arbejder fortsat på at rekruttere en ny superkvalificeret cheftræner så snart som muligt.

RTK er og skal fortsat være en medlemsstyret forening, hvor frivillige og ansatte sammen skaber de aktiviteter, som giver den glæde, det sociale samvær og det engagement omkring tennis (og snart også omkring padel), som vi lever af i RTK.

Med ansættelsen af Carsten Højerslev har vi taget et stort skridt i den retning.

På vegne af bestyrelsen

De bedste hilsener fra Jan Winther (Formand)

Carsten ses på billedet sammen med næstformand Peter Sigdal til venstre og formand Jan Winther til højre.