Så blev vinter DIMO afsluttet

Se hvem der løb med vinpræmierne i år. Og tilmeldingen til sommer DIMO er åben.

Vinter DIMO 2023/24 er afsluttet og pointstillingen opgjort. Se slutstillingen i single og double under Senior -> Senioraktiviteter ->DIMO.

Se resultaterne af vinter DIMO

Der er spillet 70 kampe fordelt i 11 puljer, med 5 puljer i single (21 deltagere) og 7 puljer i double (30 par). Hele 72% af de potentielle kampe er spillet især ved en god slutspurt inden deadline 1. maj.

Der er indrapporteret en skade. Kampresultaterne for de uheldige spillere tæller ikke med i slutstillingen.

Puljevinder og nr. 2 kan ses af resultatoversigten. I flere puljer var det nødvendigt med nærstudier af point fordelingen og endda en lodtrækning, da der både var pointlighed og ingen vinder af indbyrdes kamp og samme differens mellem vundne og tabte partier af de øvrige spillede kampe.

RTK har en aftale med Holte Vinlager, at de sponsorerer en del af vinpræmier til nr. 1 og nr. 2.

Vinpræmierne kan afhentes i perioden 4. maj – 15. juli hos Holte Vinlager, Ringstedgade.

Tak for sæsonen; tillykke til vinderne og tak til sponsoren – Holte Vinlager. Motionistudvalget vil opfordre til at medlemmerne køber den gode vin i butikken og i øvrigt nævner tilknytningen til RTK.

Husk i øvrigt at fristen for tilmelding til sommer DIMO er 15. maj.

Steen Øgaard Dahl
DIMO koordinator

PS: Vend telefonens skærm, hvis du skal læse tabellen på mobilen.

Roskilde Tennisklub – Resultat af vinter DIMO
Vinter DIMO 2023 – 2024 Resultatoversigt Kontaktperson: Steen Øgaard Dahl
21 44 69 39                      steendahl4000@gmail.com
Præmier afhentes i perioden 4. maj – 15. juli 2024