VinterDIMO 2023-24 er klar

VinterDIMO er klar til en ny sæson. Puljerne kan ses her.

Kampene skal være afviklet inden 1. maj og det er en god idé at komme hurtigt i gang.

Der er oprettet 11 puljer fordelt med 19 deltagere i single og 31 par i double, i alt 91 deltagere. Der var ikke deltagere nok til herredouble i denne sæson.

Damesingle A pulje har kun 3 deltagere og er derfor åben for 2 eftertilmeldinger. Skriv til DIMO koordinatoren, hvis du har lyst til at springe ind.

Puljestørrelsen er 4 – 6 deltagere som giver god mulighed for at få spillet alle kampe. Mange spillere skønnes at være jævnbyrdige i spillestyrke. Derfor er der oprettet parallelpuljer (B1, B2, etc).

Når kampene er spillet, meldes kampresultatet ind straks. Pointstillingen opdateres hen over sæsonen af DIMO-koordinatoren med 2 – 3 ugers mellemrum.

Når spillerne skal kontakte hinanden for at aftale kamp skal telefon nummer eller e-mail slås op under medlemslisten på RTK-hjemmesiden under ”Book & Betal” (foreningslet.dk).

Det kræver bare at deltagerne har givet samtykke hertil. Hvis ikke du allerede har gjort dette, skal der sættes et flueben det rigtige sted. Det gøres nemt således: På RTK hjemmeside gå ind under ”Book & Betal”, som leder dig ind på Foreningslet.dk. Tryk ”login” -> Tryk ”Profil” (øverste højre hjørne) ->Tryk ”Stamdata” og scroll ned i bunden, hvor der står ”Visning af medlemsdata”. Sæt flueben i ”Ja”. Så kan andre RTK-medlemmer se dit telefonnummer og e-mail. Størsteparten af DIMO-spillere har allerede gjort dette, men er du i tvivl så tjek.

Også i den kommende sæson vil Holte Vinlager sponsorere præmie til vinderne sammen med RTK.

Held og lykke – og god kamp.

Steen Øgaard Dahl,

DIMO-koordinator