Indvielse af padelbanerne

Så blev klubbens padelbaner endelig indviet

Indvielsen af padelbanerne med helt nyt underlag blev afholdt søndag eftermiddag i Darup i den skønneste Indian summer og bød på bobler, smil og Americano.

Indledningsvis holdt formand Helle Michaelsen en flot tale. På trods af alle slags hindringer i projektet med at etablere padelbaner i Darup, er projektet nu i mål med et superflot resultat. Godt gået! Og tak til Jonas for at holde fanen højt gennem hele processen.

Desuden fik klubben en kærkommen udvidelse af padeludvalget, hvor Jens kunne byde velkommen til Andreas, som også ret flot vandt Americano-turneringen. Derefter var der flere bobler tæt efterfulgt af Peter Sigdal og derefter Kurt og Carsten på en delt tredjeplads. Jonas var turneringsleder.

Klubben har nu 3 hold, der spiller holdkampe i ArlaProteinligaen.

Der arbejdes på at udbyde padeltræning. Så følg med på alle kanaler for mere info.

På denne side:
  • Fra padelåbningsdagen