Begynderturnering 12. januar 2024

Spil og hygge for spillere startet i år 2020-2023

Vi samler flest mulige spillere som er startet i klubben i de sidste 3 år – mød andre spillere og skab kontakt for fremtidige fælles tennisoplevelser.

Vi spiller double med skiftende makker. Vi starter med at trækker lod om makker. Vinder I spiller du videre med samme makker. Taber I, trækker du en ny makker til næste kamp.

Du behøver ikke at have en makker, for at tilmelde dig.

Vi spiller i 2 timer fra kl. 18-20 og afslutter med sandwichs og drikkelse.

Dato: 12. januar 2024

Tid: 18-20 plus tid til hygge

Mødetid: Kom gerne 10 min før start

Sted: Indendørs i Darup

Pris: 120 kr. som dækker bane, bolde, mad og drikkelse

Maximum antal deltagere: 24

Tilmeldingsfrist: Onsdag d. 10.1 kl.12:00

Tilmeld dig og betal i ForeningLet

Arrangører:

Berit Kjær Petersen, bkpete@gmail.com, 29494419 (til evt. sent afbud/afmelding):

Tilmelding er bindende – forstået på den måde, at hvis du er kommet med i turneringen og melder afbud senere end 72 timer før afholdelse, bliver pengene trukket, hvis der ikke findes en afløser.

Får du brug for at melde afbud, så kontakt Berit Kjær Petersen. Hvis pengene skal tilbagebetales (fx ved aflysning) bliver pengene overført til din konto.