Begynderturnering 3. november

Spil og hygge for spillere startet i år 2020-2023

Vi samler flest mulige spillere som er startet i klubben i de sidste 3 år – mød andre spillere og skab kontakt for fremtidige fælles tennisoplevelser.

Vi spiller double med skiftende makker. Vi starter med at trækker lod om makker. Vinder I spiller du videre med samme makker. Taber I, trækker du en ny makker til næste kamp.

Du behøver ikke at have en makker, for at tilmelde dig.

Vi spiller i 2 timer fra kl. 18-20 og afslutter med sandwichs og drikkelse.

Dato: 3. november 2023

Tid: 18-20 plus tid til hygge

Mødetid: Kom gerne 10 min før start

Sted: Indendørs i Darup

Pris: 120 kr. som dækker bane, bolde, mad og drikkelse

Maximum antal deltagere: 24

Minimum antal deltagere: 12.

Tilmeldingsfrist: Onsdag d. 1/11 kl.12:00

Tilmeld dig og betal i ForeningLet

Arrangører:

Kristina Lykke Christensen & Liselotte Boas, Liselotte.boas@gmail.com, 28358833 (til evt. sent afbud/afmelding):

Tilmelding er bindende – forstået på den måde, at hvis du er kommet med i turneringen og melder afbud senere end 72 timer før afholdelse, bliver pengene trukket, hvis der ikke findes en afløser.

Får du brug for at melde afbud, så kontakt Liselotte Liselotte.boas@gmail.com, 28358833. Hvis pengene skal tilbagebetales (fx ved aflysning) bliver pengene overført til din konto.