Tilmelding til sommer DIMO 2024

Nu kan du tilmelde dig sommer-DIMO

Tilmelding til sommer DIMO 2024 er åbnet og afsluttes onsdag 15. maj. Holdene sættes umiddelbart efter. Turneringen varer fra slutningen af maj til 1.oktober.

DIMO-turneringen er en traditionsrig turnering i Roskilde Tennis Klub. DIMO gennemføres både som sommer og vinterturnering. DIMO står for ’divisions-motionistturnering’ og deltagerne bliver inddelt i puljer (divisioner) efter formodet styrke, hvor de foregående års resultater også tages i betragtning. DIMO har ofte et deltagerantal omkring 150 deltagere og alle kan være med.

Man sørger selv indbyrdes for at aftale tid og sted for kampenes afvikling, deltagerne medbringer selv bolde og rapporterer efterfølgende selv resultatet ind via hjemmesiden.

Se i øvrigt turneringsreglerne her

Pris: Både udendørs og indendørs er gebyret for at deltage 50 kroner pr. deltager pr. række.

Tilmelding: Tilmeld dig DIMO sommer

OBS! Bemærk at deltagelse i flere rækker (single og double) kræver at du udfylder tilmeldingsskemaet for hver turnering.

Turneringsformen indebærer at deltagerne selv aftaler kampene – typisk via sms eller e-mail. Du finder telefon og e-mail oplysninger fra medlemslisten på RTK-hjemmesiden under ”Book & Betal” (foreningslet.dk).  Det kræver bare at deltagerne har givet samtykke hertil.

Hvis ikke du allerede har gjort dette, skal der sættes et flueben det rigtige sted. Det gøres således: På RTK hjemmeside gå ind under ”Book & Betal”, som leder dig ind på Foreningslet.dk. Tryk ”login” -> Tryk ”Profil” (øverste højre hjørne)->Tryk ”Stamdata” og scroll ned i bunden, hvor der står ”Visning af medlemsdata”. Sæt flueben i ”Ja”. Så kan andre RTK medlemmer se dit telefon nummer og e-mail.

Mvh.

Steen Øgaard Dahl