Mixturnering med fast makker

Vi skyder sensommerens første motionsturnering i gang med et nyt og efterspurgt spilkoncept: Mix-turnering med fast makker 11. august kl. 18

Du tilmelder dig med din makker, som du spiller samme med i alle kampene. Holdene vil blive inddelt i grupper ud fra niveau – og du vil få 3-4 kampe af ca. 25-30 minutter.

Vi spiller i 2 timer og slutter aften af med sandwich, lidt at drikke og masser af hygge.

Alle + 18 år kan være med – og har du ikke en makker, er du også velkommen til at tilmelde dig, og vi vil forsøge at finde en makker til dig.

Ved tilmelding, skal du huske at skrive dit eget navn + navnet på din makker i kommentarfeltet, hvis I vil spille sammen. I skal begge tilmelde jer i ForeningLet.

Ved færre end 12 tilmeldte aflyses arrangementet.

Dato: 11. august

Tid: 18.00