Nyt fra anlægsudvalget

En kort status på renoveringsprojektet på DSV og tæpperne på padelbanerne.

Nu hvor en skøn sommer går på held, vil vi gerne fortælle lidt om, hvad der sker på anlægssiden i vores forening.

Renovering af bade og omklædningsfaciliter på Dronning Sofies Vej

Som de fleste forhåbentligt har erfaret, har toiletter og omklædningsfaciliteterne på Dronning Sofies Vej gennemgået en større renovering og ombygning. Arbejderne er afsluttet for denne gang, men vi forventer at følge op med maling af lokalerne inden næste sæson på anlægget. Projektet har kunnet lade sig gøre pga. tilskud fra Roskilde Kommune og en stor indsats af banemand Kurt Jensen og klubchef Carsten Højerslev.

Da det er et gammelt hus, har der været en del overraskelser i form af porøse gulve mm., hvilket har betydet en del ekstraomkostninger. Det ændrer ikke ved, at vi er glade for resultatet og håber, at I vil sætte pris de nye omgivelser.

Padelbanerne i Darup

Som bekendt har det været en uheldsvanger proces at etablere de to padelbaner. Den aktuelle status er, at begge tæpper er ved at blive udskiftet for leverandørens regning. Det skyldes, at de leverede tæpper havde en større mængde buler, som leverandøren uden større held havde forsøgt at reparere. Desværre har det vist sig, at også de nye tæpper har buler, hvorfor vi lige nu afventer en ny levering af tæpper. Vi forventer, at tæpperne bliver udskiftet inden for 14 dage, hvorefter anlægget endelig vil være afsluttet og stå klar til brug. I perioden frem til udskiftning er bane 1 åben for booking og spil via ForeningLet.

Vi glæder os til at få afsluttet sagen, så vi for alvor kan tage hul på arrangementer, turneringer mv. på de nye baner.

I ønskes en skøn sensommer.

Kurt Jensen & Jonas Vestermann, Anlægsudvalget