Tilmeldingen til indendørstræning for seniorer er klar

Send dine ønsker til vinterens træning og tilmelding, så prøver trænerteamet at sammensætte holdene.

Vi skal have sammensat træningshold til indendørssæsonen 2024/25, så det er tid til at tilmelde sig.

Seniortræning starter mandag 30. september 2024, og sidste træning indendørs er (Palme)søndag d. 13. april 2025.

Priser for hele indendørssæsonen:
1 time 1775 kr.
1½ timer koster 2675 kr.
2 timer koster 3550 kr.
3 timer koster 5350 kr.

Når du tilmelder dig, skal du huske at vælge, hvornår du kan træne, og hvornår du ikke kan træne. Brug lidt tid på det, der er mange muligheder.

Trænerteamet gør deres allerbedste for at indfri flest mulige ønsker men kan ikke garantere, at alle ønsker kan lade sig gøre.

Tilmeld og betal via ForeningLet

OBS! Du skal logget ind, før du går i gang med tilmeldingsformularen.

Eventuelle spørgsmål rettes til klubchef Carsten Højerslev på mobil 2366 8838 eller mail klubchef@roskildetennisklub.dk

Tilmelding hurtigst muligt og senest fredag d. 6. september 2024