SommerDIMO 2023 er klar

Se puljerne for både single, double og mix.

SommerDIMO er klar til en ny sæson. Kampene skal være afviklet inden 1. oktober.

Der er oprettet 15 puljer fordelt med 25 deltagere i single og 39 par i double, i alt 103 deltagere.

Puljestørrelsen er 4 – 5 deltagere som giver god mulighed for at få spillet alle kampe. Mange spillere skønnes at være jævnbyrdige i spillestyrke. Derfor er der oprettet parallelpuljer (A1, A2 etc).

Puljerne kan ses her

Når kampene er spillet, meldes kampresultatet ind straks. Pointstillingen opdateres hen over sæsonen af DIMO-koordinatoren med 2 – 3 ugers mellemrum.

Når du slår op på puljerne vil du bemærke, at e-mail og telefon nummer IKKE er inkluderet. Tidligere har telefon nummer og e-mailadresser været direkte tilgængelige på RTK-hjemmeside – og altså også for andre end tennisspillere. Det øger muligheden for svindelforsøg og plat fra uvedkommende. For at begrænse dette uvæsen har vi valgt, at deltagerne skal hente telefon og e-mail oplysninger fra den lukkede medlemsliste på RTK-hjemmesiden under ”Book& Betal” (foreninglet.dk).  Det kræver bare at deltagerne har givet samtykke hertil.

1. Hvis ikke du allerede har gjort dette, skal der sættes et flueben det rigtige sted. Det gøres nemt således: På RTK hjemmeside gå ind under ”Book & Betal”, som leder dig ind på Foreningslet.dk. Tryk ”login” -> Tryk ”Profil” (øverste højre hjørne) ->Tryk ”Stamdata” og scroll ned i bunden, hvor der står ”Visning af medlemsdata”. Sæt flueben i ”Ja”. Så kan andre RTK medlemmer se dit telefon nummer og e-mail. Størsteparten af DIMO spillere har allerede gjort dette, men er du i tvivl så tjek.

Også i den kommende sæson vil Holte Vinlager sponsorere præmie til vinderne sammen med RTK.

Held og lykke – og god kamp.

Steen Øgaard Dahl,

DIMO-koordinator