Så er træningsplanen klar

Se hvornår du skal træne indendørs, hvis du er tilmeldt træning

Se hvornår du skal træne: Træningsplan indendørs 2024-2025

Træning starter mandag 7. oktober, og sidste træning indendørs er søndag d. 13. april 2025.

Med over 260 tilmeldinger og kun 4 indendørs baner, så har det igen været et kæmpe puslespil med rigtig mange brikker at få strikket en fornuftig træningsplan sammen.

Det er lykkedes at tilbyde træning til alle tilmeldte. Men vi har ikke kunnet opfylde alle ønsker helt.

Der er således nogle af jer, der har fået tilbudt en træningstid udenfor jeres foretrukne/ønskede tidsrum. Såfremt det er tilfældet, og du ikke ønsker at tage imod tilbuddet om træning, så skriv ASAP til Sisse på sissefolmo@hotmail.com med cc: Carsten på klubchef@roskildetennisklub.dk og allersenest søndag d. 29. september. Gebyret vil i givet fald senere blive refunderet. Vores muligheder ellers for at tilbyde alternative tidspunkter er selvsagt desværre stærkt begrænset.

Vi glæder os meget til at se jer alle til en masse god træning, fællesskaber og hygge i hallen og i Sporvognen før, under og efter træning

På vegne af hele trænerteamet

Sisse og Carsten